Copyright

De patronen van het "Randje per Week" zijn weliswaar gratis, maar zijn en blijven eigendom van Simone de Jong van Atelier Soed Idee en Annelies van den Bergh! Je mag ze voor EIGEN GEBRUIK downloaden en printen, maar NIEMAND mag ze elders publiceren, kopiëren of delen op Facebook, Pinterest etc.!!!
The charts of "Randje per Week" ar free, but are still Copyright protected and owned by Simone de Jong of Atelier Soed Idee and Annelies van den Bergh! You can download and print them for your OWN USE, but NOBODY is allowed to publish, copy or share them to Facebook, Pinterest etc.!!!
Om de patronen op te slaan: klik met de linkermuisknop op de afbeelding om deze te vergroten, klik vervolgens met de rechtermuisknop en sla de afbeelding op op je computer. Print het patroon vervolgens vanaf je computer. Ieder patroon begint steeds met een enkele rij kruisjes, wat de laatste rij is van vorige week (deze dus niet borduren).
Op het blog van Annelies vind je iedere week de achtergrondinformatie en het originele schoollapje, waar de randjes vanaf komen.
To save the charts: click with your left mousebutton to enlarge the picture, then click right mousebutton and save picture on your computer. Print the chart from your computer. Each chart starts with a single row of stitches, which is the last row of last week (you don't stitch these).
At Annelies' blog you'll find each week the background information and the original School Sampler, where the Randjes come from.

zaterdag 21 januari 2017

Vakje per Week 2017, deel 2


 Leuk zijn deze beestjes, hè? Wat zie jij er in? Ik kon het niet laten en heb een "eigenwijsje" toegevoegd. 😄
Aren't these fun little animals? I wonder what you think they are? I really needed to make a small adjustment and add a little wayward one. 😄
Foto: Atelier Soed Idee ©
Borduren op band /  Working on band


LET OP: in het midden zitten 3 in plaats van 2 kruisjes om de rand passend te maken!
LOOK OUT: in the center are 3 crosses instead of 2 to fit the border!

Foto: Annelies van den Bergh ©
Bij Annelies lopen de beestjes wel keurig in de pas.
Annelies has all her animals in control.

Voor degenen die het leuk vinden om het logo toe te voegen:
For those of you who want to add the logo: 

Copyright: Vakje per Week ©


6 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben gisteren gestart met borduren; ik kon de verleiding echt niet weerstaan.
    Ik zit nog te dubben of ik alleen 'hele' figuurtjes in de vakjes zal maken. Dat betekent meer 'wit' rondom in de vakjes.
    Of kom ik dan in de problemen? Jullie weten welke figuurtjes er nog meer komen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn ruggegraat begint al te verslappen. Waarschijnlijk ga ik binnenkort toch overslag. Is gewoon weer te leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merci pour cette 2ème partie. Bon week end

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als een teckel helemaal blij is staat zijn/haar staart zo, bovendien is een teckel super eigenwijs - dus .... ik zie er teckeltjes in ;-)) Het is aanstekelijk om deze vakjes te zien, ik ga geloof ik ook maar vakjes borduren!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bericht!

Thanks for your comment!